Verzending en retour panty's en kousen
Stessonline neemt de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht tijdens het verzenden van uw bestellingen. Bestelde orders worden zo snel mogelijk na betaling verzonden, Bestellingen geplaatst en betaald voor 16.30 worden de volgende werkdag geleverd naar het door u opgegeven adres.
Als levering van een bepaald product niet mogelijk is, zal u daar zo spoedig mogelijk over worden ingelicht. Levering gebeurt uitsluitend bij vooruit betaling via bankoverschrijving betaling via Belfius of via iDEAL.
Bij bestellingen rekenen wij € 5,95 verzend en verpakkingskosten. Bij bestellingen boven de € 150,- zijn deze kosten voor Stessonline.
Voor Belgie hanteren wij € 8,95 verzend en verpakkingskosten. Bij bestellingen boven de €200,- zijn deze kosten voor Stessonline.
Stessonline doet er alles aan u een hygiënisch product te leveren en de prijs zo laag mogelijk te houden, om deze reden is het niet mogelijk panty's of kousen te retourneren. Geretourneerde panty's kunnen uit hygiënisch oogpunt nooit doorverkocht worden.
Herroepingsrecht
Producten kunnen in principe retour gestuurd worden.
Houd u er wel rekening mee dat hygiëne producten zoals panty's, kousen, etc. die geopend zijn niet retour genomen kunnen worden. Conform de ‘’Wet kopen op afstand’’ is hier geen bedenktijd of herroeping binnen 14 dagen mogelijk.
U dient uiterlijk 14 dagen na ontvangst kenbaar te maken dat en welke producten u retour wilt zenden. Dit kan via info@stessonline.nl
Mocht u toch besluiten beenmode na 14 dagen retour te sturen. Dan wordt deze retour niet in behandeling genomen. En ook niet geretourneerd naar verzender.
Na 14 dagen worden panty's niet retour genomen.
De kosten voor retourzending met track and trace zijn voor uw eigen rekening.
Mocht u zelf besluiten toch een geopend product naar ons te sturen, dan zal dit product niet in behandeling genomen worden. Ook nemen wij geen geretournnerde panty's aan, na de bedenktijd van 14 dagen.
Wij geven geen ladder garantie. Wij verkopen het merk Silca nu 10 jaar en zijn heel tevreden over dit product.
Helaas blijft beenmode een kwetsbaar product. De ene keer zult u lang plezier hebben van uw beenmode, de andere keer niet.
"U kunt uw retour naar ons verzenden met track and trace.
Het adres voor retourzending is:
Stessonline – t.a.v. Retourafdeling
Hemsink 43
8256 JH Biddinghuizen
Na ontvangst worden geretourneerde producten in ons magazijn geïnspecteerd.
Indien de producten in orde zijn bevonden storten wij binnen 14 dagen uw oorspronkelijke aankoopbedrag terug plus (indien van toepassing) de op het moment van koop betaalde verzendkosten. Let op: indien u slechts een deel van de oorspronkelijke bestelling retourneert, krijgt u geen verzendkosten terug.
Het retourbeleid van Stessonline.nl sluit aan bij de ‘’Wet kopen op afstand’’.
"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@stessonline.nl.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Mochten er vragen zijn over uw bestelling kunt u een mailtje sturen naar info@stessonline.nl.
Of een apje naar 0614727034