Schoenen retourneren.
Retourbeleid Stessonline
Bij Stessonline kunt u uw bestelling binnen 14 dagen na levering retourneren. Na deze termijn vervalt het herroepingsrecht en kunnen we geen retouren meer accepteren. Schoenen die zichtbaar gedragen, vuil of beschadigd zijn, nemen we helaas niet terug. Dit geldt ook voor andere zichtbare gebruikssporen, anders dan het binnenshuis passen van de schoenen.
Schoenen passen en retourneren U mag de schoenen uiteraard thuis passen, aanraken en bekijken net zoals u dat in een winkel zou doen. Zorg er wel voor dat u de schoenen alleen binnenshuis past. Schoenen die buiten zijn gedragen of waarmee is gewerkt, kunnen niet worden geretourneerd.
Voor het retourneren verzoeken we u de schoenen in de originele, onbeschadigde doos te verpakken en het retourformulier volledig in te vullen. U kunt het formulier via [deze link] downloaden. Houd er rekening mee dat de kosten voor de retourzending voor eigen rekening zijn.
Extra’s bij de retourzending We verwachten de eventuele gratis extra’s retour te ontvangen. Mochten er items of gratis meegeleverde gadgets ontbreken, dan kunnen deze in rekening worden gebracht.
Retouren die niet compleet zijn, zijn voor ons onverkoopbaar en worden daarom niet in behandeling genomen. Zorg ervoor dat de originele schoenendoos netjes verpakt is, zonder stickers of plakband direct op de doos. Als het product of de verpakking meer beschadigd is dan nodig om het product te beoordelen, kunnen we de waardevermindering aan u doorberekenen. Behandel het product dus zorgvuldig en zorg dat het goed verpakt is bij retourzending.
Niet opgehaalde pakketten Als uw pakket niet bezorgd kan worden, wordt het naar een afhaalpunt gebracht. Haalt u het pakket daar niet op, dan brengen we helaas €7,95 aan retour- en verpakkingskosten in rekening. Zodra het pakket terug is bij ons, wordt uw bestelling (gedeeltelijk) geannuleerd. Dit geldt ook als u het pakket weigert bij de deur.
Als u nog vragen heeft, staan we voor u klaar! Neem gerust contact met ons op.
Retouradres
Stessonline – t.a.v. Retourafdeling
Hemsink 43
8256 JH Biddinghuizen
Vergeet niet uw adres, telefoonnummer, ordernummer en rekeningnummer duidelijk te vermelden op het retourformulier.
Verpakking en verzenden Schoenen worden alleen retour genomen als ze in de originele, onbeschadigde doos inclusief verpakkingsmateriaal worden geretourneerd. Als de schoenendoos beplakt, beschreven of beschadigd is, kunnen we de retour niet verwerken.
We raden aan het pakket met track & trace te verzenden, zodat u de retour kunt volgen. U bent als verzender verantwoordelijk voor een correcte verzending.
Ruilen en terugbetaling Helaas is ruilen niet mogelijk. Als u een andere maat nodig heeft, kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. Wij zorgen ervoor dat de retour snel wordt verwerkt, zodat het aankoopbedrag en eventuele verzendkosten spoedig op uw rekening worden teruggestort. Het bedrag wordt terugbetaald via de betaalmethode die u hebt gekozen.
Heeft u vragen over een retour of de mogelijkheid tot ruilen? Neem dan contact met ons op via info@stessonline.nl of stuur een berichtje naar 0614727034.
Verzending en verzendkosten
Stessonline besteedt de grootst mogelijke zorg aan het verzenden van uw bestellingen. Bestellingen die vóór 16.30 uur worden geplaatst en betaald, worden binnen 1 tot 3 dagen geleverd op het door u opgegeven adres.
Als levering van een product niet mogelijk is, informeren we u zo snel mogelijk. Levering vindt uitsluitend plaats na vooruitbetaling, betaling via Creditcard, Klarna, Apple Pay of iDEAL.
Verzendkosten binnen Nederland
- €5,95 verzend- en verpakkingskosten per bestelling.
- Bij bestellingen boven de €150 zijn de verzendkosten voor Stessonline.
Verzendkosten naar België en Duitsland
- €8,95 verzend- en verpakkingskosten per bestelling.
- Bij bestellingen boven de €200 zijn de verzendkosten voor Stessonline.